FAQ

Jak możemy Ci pomóc?

Zapoznaj się z najcześciej zadawanymi pytaniami. Dowiesz się jak wybrać właściwy model produktu, czy też jak sprawdzić właściwie wymiary.

Ponad 20 lat doświadczenia

Naszym celem jest wypracowanie długoterminowej współpracy z Klientem. Prowadzimy wiarygodną i elastyczną obsługę posprzedażową, aby spełnić oczekiwania najbardziej wymagających Klientów.

Najczęściej zadawane pytania

Jak dopasować zamek (uszkodzony) do skrzynki elektrycznej?
Należy zmierzyć wielkość otworu montażowego i grubość drzwi – to są najważniejsze parametry, aby dopasować nowy zamek.
Czy Oskar Locks wykonuje produkty na indywidualne zamówienie?
Tak, jednym z ważniejszych kryteriów jest ilość zamawianego towaru. Dla większości produktów trzeba zbudować formę. Budowa formy to długi i kosztowny proces, ale przy dużych i cyklicznych zamówieniach może być niezwykle opłacalny.
Jak długo się czeka na zamówiony towar?
Produkty zamówione do godziny 11:00 wysyłane są w tym samym dniu przesyłką kurierską, z dostarczeniem w dniu następnym. Warunkiem jest, aby zamówiony towar był dostępny w naszym magazynie.
Czy wszystkie produkty z katalogu są dostępne?
Staramy się, aby wszystkie produkty były dostępne dla Klienta. Należy mieć jednak na uwadze, że niektóre produkty z katalogu mogą być rzadko sprzedawane na rynku polskim, dlatego nie zawsze mogą być też dostępne od ręki. Warto nas zapytać, czy interesujący towar znajduje się w naszym magazynie.
Czy można złożyć reklamację?
Kładziemy duży nacisk na kontrolę jakości sprzedawanych produktów, aby wyeliminować ewentualne nieprawidłowości. W uzasadnionych przypadkach, zawsze bierzemy pod uwagę dobro Klienta.

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.